Busse >w<

Alla inlägg under december 2011

Av Busse - 31 december 2011 10:24

  Förlåt för den är suddig!xD






//Busse

 
Av Busse - 31 december 2011 10:20

Hajj och Gott nytt år! 

Jag kanske kommer blogga mer idag!;)

Jag ska försöka lägga ut bilder på fyrvärkeriet idag!;P


NU ska jag nog kolla på film!



//En glad busse Det står: //En glad Busse 

Av Busse - 30 december 2011 18:04

Hajj på dajj! 


Imårrn är det ny-års afton!;D

Jag ska fira med emmet999 


Juste jag har 2 nya filmer azzå det är en serige det är 2 delar och båda är släppta! 


Dom heter: Busse ^.^   ~1~ och ~2~!;o

Snälla se dom betyder guld!;)


//Busse!;D

;D

Av Busse - 29 december 2011 17:46

Hajj!;D


Idag ska jag inte blogga mycke! 

För jag har inte lust! 


Jaja!


Hajdå!D;



// Busse!xD

;p

Av Busse - 28 december 2011 16:53

 Dagens sötis!  



 Dagens skummis!;p



Jag kommer ha Dagens sötis och


dagens skummis, tror jag att jag


kommer ha varje dag!;p





//Bussan5

Av Busse - 28 december 2011 12:28

OKey jag skulle lägga ut en bild på mig azzå på msp!;p

Men det går inte!  

Förlåt men jag skulle lägga ut massa bilder på bloggen!

Men efter det gick allt konstigt men jag kan ha andra bilder som jag inte har tagit med mobilen elr det är en ipod då!  


Men jag ska inte blogga mer nu!


//Bussan5

Av Busse - 28 december 2011 09:24

Den jobbiga papegojan:


Det var en gång en papegoja som hette Knut.
En dag flög Knut till kyrkan och frågade prästen:-har ni coca cola? Nej,sa prästen.Nästa dag kom Knut och frågade likadant.-Nej nästa gång då frågar det så spikar jag upp dig på väggen bredvid Jesus,sa prästen.Nästa dag kom Knut och frågade likadant så prästen spikade upp knut bredvid Jesus på väggen.
Då frågade Knut Jesus:
-frågade du också om du fick cola?




Av Busse - 28 december 2011 09:11





ImageLipp, Lipp, Lipp


 Det skulle varit bra!  



  






//Busse!;p





Presentation


Heej! (:
Jag heter bussan5 på Msp! ;D
Men jag kallas för Busse! (:

Men såklart kan du kalla mig MustaschuMan också! xDD

//Busse

Meloo

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad e ditt Favo Djur?
 Hund
 Katt
 Fågel
 Fisk
 Kanin
 Gris
 Krokodil
 Elefant
 Tiger
 Spindel
 Orm
 Apa
 Björn
 Hund,Katt och Kanin
 Gris, Elefant och Apa
 Busse-Katten
 Busse-Elefanten
 Har inget
 Har flera
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Rainbow Nyan Cat
Letter B
Animated Dragonica Star Glove Pointer
Cute Pink Kaoani
Cute Panda

Hund!;D

Hamster!;D

xD

Fiskar elr va e de? xD

 
Sperm - Precision Select
Sperm - Diagonal Resize
Unborn 8.0 Purple Pointer
Silver Pointer
Tiny Pink Pointer
Pixels

Länkar

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards