Busse >w<

Alla inlägg den 13 mars 2012

;D

Av Busse - 13 mars 2012 15:15

Jag va i ett chatt rum och såg att 2 styckna visa sina muskler så jag gjorde de också! xD


Här kmr bilden:


Men dumma damp datan har hackat upp sig!  


Nu ska jag spara bilden igen så den här damp datan fattare!


Den fattar fort farande inte men de va att en kille och en tjej helt jag inte kände igen killen hade gröna ögon och tjejen vet jag inte killen stod i vägen då kom jag och ställde mig för dom! xD  



//Busse  

Av Busse - 13 mars 2012 14:30



Trcyk för större bild ( tror jag )



//Busse 

?

Av Busse - 13 mars 2012 13:03

Hajj här e en bild jag gjort som man kan se 2 olika saker allefall kan jag det! ;D



Kolla de ser utt som jag gråter elr gnuggar mig i ögona elr hur?


Tryck p¨å bilden för att få större bild ( tror jag )


Om jag skriver  tryck på bilder för att få större bild så tror jag de! xD



//Busse 

Av Busse - 13 mars 2012 12:03

Hajj Ellaper02 är också sjuk idag så hon får va me på bloggen hade inge annat att göra så jag gjorde en bild till henne här kmr den:




Tryck på bilden så blir den större (tror jag)



//Busse 

;D

Av Busse - 13 mars 2012 10:29

Hej! ;D



Hejdå! ;D



//Busse   

Av Busse - 13 mars 2012 09:59

Jag e sjuk igen! 


Dumma försylning och hosta"! x-o


Men här kmr en bild:




Klicka på bilden så blir den större (tror jag)



//Busse 

Presentation


Heej! (:
Jag heter bussan5 på Msp! ;D
Men jag kallas för Busse! (:

Men såklart kan du kalla mig MustaschuMan också! xDD

//Busse

Meloo

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad e ditt Favo Djur?
 Hund
 Katt
 Fågel
 Fisk
 Kanin
 Gris
 Krokodil
 Elefant
 Tiger
 Spindel
 Orm
 Apa
 Björn
 Hund,Katt och Kanin
 Gris, Elefant och Apa
 Busse-Katten
 Busse-Elefanten
 Har inget
 Har flera
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Rainbow Nyan Cat
Letter B
Animated Dragonica Star Glove Pointer
Cute Pink Kaoani
Cute Panda

Hund!;D

Hamster!;D

xD

Fiskar elr va e de? xD

 
Sperm - Precision Select
Sperm - Diagonal Resize
Unborn 8.0 Purple Pointer
Silver Pointer
Tiny Pink Pointer
Pixels

Länkar

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards