Busse >w<

Alla inlägg under mars 2012

Av Busse - 12 mars 2012 17:50

Sjuk ida igen! ;(


Här kmr en bild:




Herrå!


//Busse  

Av Busse - 11 mars 2012 20:00

Hejj! ;3


Kollar på Kontoret nu! ;3

Här kmr en bild:


   



//Busse

Av Busse - 11 mars 2012 18:32

Haha gjorde en bild som blev failad här kmr den:


 



Hehe! xD


//Busse

Av Busse - 11 mars 2012 16:21

Hej! ;D

Om nån vill ha en header så kan ni kommenetra de här inlägget elr skicka mail på msp! ;D


De kostar en auto och man får välja färg på bakrunden elr ha jenoskinlig ( stavning )

Och gör en artbook på Msp vad ni ska ha för animering och kläder!

Ha vit bakrund på artbooken och säg till närru gjort den! ;D


Jag behöver inte lösen utan jag säger länken som jag skriver till dig så kan du kopiera den och sän sparabilden och lägga in den själv! :)



//Busse

Av Busse - 10 mars 2012 10:09

Hej!

Igår va jag sjuk och behövde gå hem från skolan! ;O

Och idag så fick jag hicka men den e över nu!

Och jag har jätte ont ihalsen och de gör jätte ont nä jag ska prata!  



   Där är min häst som har dött på Howers!

Jag gjorde så den dog! xD



//Busse

Av Busse - 9 mars 2012 14:42

Hejj! ;D

Jga har ritat Bussan5 idag! xD


Se upp för världens fulaste bild på min Msp Gubbe:


Okeej den e för ful ingen bild på mig! 


Sry!


Vad liten tror jag! xD


Tur för mig då ser ni den sämre! c;


//Busse 

Av Busse - 8 mars 2012 20:45

Hajjsan i majjsan! xD

Idag  ärre nytt tema här kmr en bild på de:



Ovh en look till temat:



Heeiidå!


//Busse 

   



Av Busse - 7 mars 2012 19:46

Hehhe rubriken kanske konsig men här e en gammal bild:


Oj den e typ mindre än föra gången jag la ut den! xD


Provar igan:


LIka! xD


//BUsse 

   


Presentation


Heej! (:
Jag heter bussan5 på Msp! ;D
Men jag kallas för Busse! (:

Men såklart kan du kalla mig MustaschuMan också! xDD

//Busse

Meloo

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad e ditt Favo Djur?
 Hund
 Katt
 Fågel
 Fisk
 Kanin
 Gris
 Krokodil
 Elefant
 Tiger
 Spindel
 Orm
 Apa
 Björn
 Hund,Katt och Kanin
 Gris, Elefant och Apa
 Busse-Katten
 Busse-Elefanten
 Har inget
 Har flera
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Rainbow Nyan Cat
Letter B
Animated Dragonica Star Glove Pointer
Cute Pink Kaoani
Cute Panda

Hund!;D

Hamster!;D

xD

Fiskar elr va e de? xD

 
Sperm - Precision Select
Sperm - Diagonal Resize
Unborn 8.0 Purple Pointer
Silver Pointer
Tiny Pink Pointer
Pixels

Länkar

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards